زیباترین رویای من

عشق سرخ

عشق سرخ

تو یک حادثه نیستی ، رویای شیرینی در باور من هستی!

عاشق شدنم اتفاق نبود ، همان رویای شیرین بود ،که به حقیقت پیوست!

آن رویا خاطره نشد ، بهانه ای شد برای، با تو عاشقانه زیستن!

میگویند اگر این بهانه نبود ، باز هم عاشقت می ماندم؟

آری ،دوباره به خواب عاشقانه میرفتم تا رویای شیرین با تو بودن را ببینم!

آن لحظه که سخن میگویی ، میتوان از حرفهای شیرینت شعری   

ساخت به رنگ عشق، اینبار دیگر دلگیر نیستم از سرنوشت ،  

این سرنوشت بود که تو را به من داد!

بگو از عشق برایم ، ای رویای شیرینم ، کمی با من درد دل کن عزیزم!

دلم میخواهد در این لحظه صدای تو را بشنوم تا به اوج احساسات برسم  

و برایت بنویسم شعری عاشقانه!

تو یک شعر تازه ای که هر کس با شنیدن آن ، پرواز میکند به بلندای آسمان!

اینک که خواب نیستم ، و به عشق تو نفس میکشم ، تو بخواب ،  

تا من برایت لالایی بگویم تو گوش کن تا شعری که  به عشق تو  

سرودم را بخوانم....

حالا تو به رویاها برو ، ببین آنجا تو زیباترین رویای منی! 



Code Center

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
نوشته شده در جمعه 14 آذر 1393برچسب:,ساعت 12:17 توسط فاطمه|

آخرين مطالب
Design By : ghalebeweblog.ir